DUK

1. Koks automobilių stovėjimo aikštelių darbo laikas?

Aikštelės dirba visą parą, 7 dienas per savaitę.

2. Kaip veikia „UniPark automatinė numerių nuskaitymo sistema?

Įvažiuojant į UniPark aikšteles kameros nuskaito automobilio valstybinį numerį, o kelio užtvaras automatiškai pakyla. Išvažiuojant sistema veikia analogiškai. Jeigu kiltų problemų įvažiuojant ar išvažiuojant iš aikštelės, Jums padėti yra pasiruošę visą parą dirbantys darbuotojai, tel. nr. +370 700 77877.

3. Ką daryti jei automatinis kelio užtvaras nepasikėlė?

Pasižiūrėkite į šalia kelio užtvaro esantį ekraną, jame bus atvaizduotas numeris, kurį skenuoja kameros. Įsitikinkite, kad numeris iš tiesų Jūsų automobilio (pasitaiko atvejų, kai dėl purvo ar sniego, viso numerio nuskenuoti neišeina). Jei problema neišsisprendžia ir kameros nenuskaito Jūsų numerio, skambinkite visą parą veikiančiu telefonu +370 700 77877.

4. Ar reikia atsispausdinti rezervacijos patvirtinimą?

Ne, rezervacijos patvirtinimo atsispausdinti nereikia, pakanka žinoti savo automobilio valstybinį numerį.

5. Kokiais būdais galima atsiskaityti už automobilių stovėjimo paslaugas?

Už automobilių stovėjimo paslaugas galima atsiskaityti:

  • Grynaisiais pinigais;
  • Išmaniąja „uniPark“ programėle, skirta Android ir iOS operacinėms sistemoms;
  • Banko mokėjimo kortelėmis;
  • Iš anksto užsisakius stovėjimo vietą internetinėje svetainėje parkavimasorouoste.lt, atsiskaityti galima naudojant kreditines korteles, el. bankininkystę ar „Paysera“.

6. Ar už stovėjimo paslaugas, galima gauti sąskaitą faktūrą?

Jeigu Jums reikia sąskaitos faktūros, ją galite išsirašyti svetainėje www.parkavimasorouoste.lt  (spauskite žalią mygtuką „Išsirašykite PVM sąskaitą faktūrą“).

7. Kaip įvažiuoti į aikštelę ir kaip susimokėti už stovėjimo paslaugas?

Aikštelių naudojimosi instrukciją, apmokėjimo bei rezervavimo tvarkas, rasite čia.

8. Kaip galėčiau susipažinti su aikštelėse galiojančiomis taisyklėmis?

Stovėjimo aikštelėse taisykles rasite čia.